ISO 9001
EN 1090-1
EN ISO 3834-3
Certyfikat: Polska Izba
Konstrukcji Stalowych

Kontenery

Kontenery

Kontener 20′ Hard Top

Kontener morski 20′ Hard Top to specjalny rodzaj kontenera otwartego, który jest wyposażony w stalowy, zdejmowalny dach. Po zamknięciu dachu, kontener zapewnia pełną ochronę ładunku przed warunkami atmosferycznymi i uszkodzeniami, podobnie jak w przypadku kontenerów typu dry van.

Oto szczegółowy opis kontenera Hard Top 20’:

  • Ramy kontenerów morskich 20′ Hard Top są wzmocnione, aby zrekompensować brak stałego dachu. W celu zapewnienia odpowiedniej sztywności wzdłużnej i poprzecznej, kontenery posiadają profile o większych przekrojach poprzecznych.
  • Górna część ramy wyposażona jest w specjalne uchwyty i zamki, które umożliwiają szczelne zamocowanie dachu do kontenera. Zdjęty dach może być przechowywany we wnętrzu kontenera w pozycji poziomej, wzdłuż długiego boku kontenera.
  • Dach kontenera Hard Top może być łatwo podnoszony przez żurawie podczas załadunku i rozładunku.
  • Ściany boczne kontenera 20′ Hard Top zazwyczaj są wykonane z aluminium lub stali i mogą być zdejmowane, co ułatwia załadunek i rozładunek. Dzięki temu można załadować towar zarówno od góry, jak i od strony bocznej, co ułatwia transport ciężkich przedmiotów.

Zalety kontenerów Hard Top w porównaniu do kontenerów typu Open Top to między innymi:

  • Ochrona ładunku – kontenery Hard Top posiadają solidną konstrukcję dachu, co zapewnia ochronę ładunku przed warunkami atmosferycznymi, takimi jak deszcz, śnieg czy silne wiatry.
  • Bezpieczeństwo – kontenery Hard Top są bezpieczniejsze w transporcie, ponieważ dach kontenera jest bardziej solidny i lepiej chroni przed przypadkowym zniszczeniem lub uszkodzeniem ładunku.

Kontenery Hard Top są dobrym wyborem, gdy potrzebna jest ochrona ładunku przed warunkami atmosferycznymi, a transport wymaga wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Warto wspomnieć, że to kontenery Open Top są bardziej praktyczne, gdy potrzebna jest łatwiejsza i szybsza możliwość odgórnego dostępu do kontenera, a tym samym szybszy załadunek i rozładunek towarów o dużych gabarytach lub wadze.

Wymiary w mm
Długość
Szerokość
Wysokość